5 SAKER.

Söta Gabriella Strandberg - photobygabriella.blogg.se har utamanat mig att skriva FEM saker ni inte visste om mig-Som mina närmaste säkert vet.
okej nu ska ve se vad jag kan hitta på.
-Jag är så vänsterhänt man kan bli.
-Jag är längre än både min mamma och storasyster.
-Jag är en riktig pojkflicka, när hannah frida o elin inte har rast samtidigt som mig är jag ALLTID med killar.
-Jag ÄLSKAR boll-sporter.
-Jag bådde på råslätt i början av min barndom.

_____________________________________________________________________________________________
Det där var vell lite intressant?:)
jag har inte hunnit blogga så mycket,
men men..
jag har tränning imorgon, men sak absolut försöka gå ut med systemen och ha roligt tillsammans med den.
om ni undrar heter mitt stativ Velbon DF-50.

Skriver imorgon,
sovgott alla söta läsare.

Kommentarer
Postat av: gabriella - fotoblogg ©

har frågestund på min blogg, fråga gärna något ;) ♥

2011-04-09 @ 13:41:49
URL: http://photobygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0