LÖRDAG!

Tjenaaaare alla söta läsare :)
min uppdatering idag har varit kass, men det var för att vi spelade internmatch, med fotbollen och sen så var jag hannah o frida på Brahes dam-lags match ♥
Ville va med på matcken mot Tord imorgon med jag fick inte för mamma eftersom det är basket och hon trodde inte jag skulle orka det, det har hon nog en poäng med men tråkigt är de iallafall :D
Min kära systemkamera är på upptäcksresa i England, HAHAH nemen men jag lovade min stora syster att hon kunde få ta med sig den tillengland (hon ät där över helgen) Men det skulle jag inte sagt för nu saknar jag den SÅ! skogarna blir bara vitare och vitare av vitsippor.
LITE SÖTA BILDER SKADAR ALDRIG.

porträttbilder på vackra Frida Jansson-ffridaass.blogg.se


SUPPER FIN TJEJ.♥

©Copyright by Ida-Maria.

HA DE BÄST!

Kommentarer
Postat av: frida !

lovely daaaaayy!

du är söt ! ;)



kan jag få kopiera bilderna :)?



älskar dig sötan <3

2011-04-17 @ 14:17:21
URL: http://ffridaass.blogg.se/
Postat av: frida <3

lovely daaaaayy!

du är söt ! ;)



kan jag få kopiera bilderna :)?



älskar dig sötan <3

2011-04-17 @ 14:18:18
URL: http://ffridaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0